Tly16_ hayırlı olsun evet kamerası kullanımdayken pirize takılı olması gerekiyor ama el ünitesinin şarjı dolduysa epey kullanılır. Bizim ev büyük olmasına rağmen güzel çekiyor ünitesinde vox tuşu var ona basarsan ekran ışığı kapanıyor bebişten ses gelince hemen açılıyor