Bende cok taktım ilk zamanlar belli bir kiloda sabitlendi kaldı uyuz oluyodm artık emzirdigim içinde acayip tatlı istiyo canım sonra saldım düşünmemeye başladım cok su içtim baktım düşmeye başlıyor yani takma kardeşim illaki gidecek şuan evdeyiz hareket az Allahın izniyle hepsi geçecel kendimize sardık, bende kilo gitti ama göbek önden gidiyo mübarek😣😣 asla sıkılaşamıcam gibi geliyor ama takmıyorm artık