Ceceyk01 Kizlar bebeğim 20 günlük uyurken çok hızlı ve sesli nefes alıp veriyor bu beni korkutmaya başladı normal mi
Gamzeli2206 Ceceyk01 benim bebeğimde öyle nefes alırdı herkesin ki mi öyle bilemem ama bebeğimde üfürüm çıktı
Zeynep_1 Merhaba yenidoğan bebekler beslenme sonrasi ve uyurken genel olarak hızlı nefes alırlar. Ama farkli bir nefes almaysa doktora gözükün içiniz rahat olsun
Gamzeli2206 Ceceyk01 yenidoğan her bebekte neredeyse olur dedi doktor sonradan geçti yenidoğan hastalığı diyorlar kalpte