Bir de süreklilik önemli anne sütünde, sürekli olarak dengeli beslen, sürekli olarak bol sıvı tuket mümkün olduğunca dinlen, ekstra süt arttırıcı dediğimiz şeyleri de sürekli değiştirerek kullan (ilk bastakileri yaparsan buna gerek kalmaz inşallah)
Bir de sürekli olumlu düşün, annelerimiz ne süt artırıcı damla ne malt içeceği ne de bool kuruyemiş biliyordu ama emziriyorlardi, emzirmeyi gündeminden çıkar yani başka şeylere odaklan surekli sütüm az ne yapacağım diye düşünme, hayatın akışına bırak ben bunları yeni keşfediyorum bir aylık anneyim gerçekten faydasını gördüm canım..