Bsrabncuk Öncelikle stresten uzak durun. Sütüm yok diye de düşünmeyin sağdığımız zaman daha az gelirmiş bebek emince daha fazla çekiyor doktor söylemişti. Sağarken bebeğinizin eşyasını koklayın psikolojik olarak iyi geliyor ve etkiliyor. Boş bol sıvı tüketin en az 2, 2.5 lt ( su , komposto). Masaj yapın. Bebeğinizle duş alın hem TEM teması hem de sütü artırıyor. Rezene, anason çayı için fakat günde sadece 1 bardak ( çoğu zararlı bebek için doktorum demişti). Bol bol hurma, incir, kaju yiyin. Bir de İbrahim Saraçoğlunun bir kürü var kuru incir ve havuç kürü kaynatıp 22 gün içiyorsunuz çok etkili. Bu saydıklarımı denediğim sonuç aldığım için yazıyorum.