Merhaba hanimlar aranizda bilgisi olan veya muhasebeci varsa yardimci olabilirmi?
Rapor parami almak icin toplamda 90 gun sigorta yatmasi gerekiyormus fakat sgk yi aradim benim 86 gunum yatmiş. Oncesinde issizlik maasi aliyordum kestirmek istemedim. Herneyse 4 gün icin bu parayi alamiyorum. Muhasebeci pek ilgilenmedi sgk yapcak birsey yok dedi. Gercekten yokmu? Muhasebecimiz birsey yapabilir mi? Tesekkurler 😊