Kızlar 47 gün önce doğum yaptım. 30 gün sezaryen kanamam sürdü bitti. Bittikten 15 gün sonra tekrar kanamam başladı. Adet bu kadar erken olur mu bilmiyorum ki benim adetim bu denli yoğun degildi. O kadar çok geliyor ki 2 saat sonra pede baktım boş yer yok ödüm koptu. Depend kilot bez taktım o da doldu. Normal midir. Doktorum gel dedi ama…