Merhaba benim bebeğim 15 günlük 4 kilo doğdu bugün tartıldı 3.5 kilo olmuş ve ben buna baya üzüldüm emziriyorum meme uçlarım da yara emzirme sürelerini kısa tutuyorum can acısından belki ondan kilo verdi bilmiyorum doktor da bana trio acde diye bi takviye edici gıda olarak damla verdi d vitamini verme bunu ver dedi ama bende bebeğim daha çok küçük şimdi buna gerek var mı diye düşünmeye başladım aranızda böyle kilo kaybı olup vitamin veren var mı ilk bebeğim olduğu için tecrübem pek yok yardımcı olursanız sevinirim