Oğlum 9 ay 4 günlük sağlık ocağını aradım. Tek güne toplayacaklarmış bütün bebekleri. Nasıl tedbir alacaksınız dedim daha toplantı yapmadık dedi. 3 ay evden çıkmayacaksan aşıyı 12. Aya ertele dedi ama 3 ay çocuğu evden çıkartma dedi. Oğlumun doktorunu aradım aşıyı ertelemeyin muhakkak yaptırın dedi. En son araştırdım Bursa da bir özel hastane getirtiyormuş aşıyı. Yarın orada olacak aşısını. Tabi orası da risk ama Allah’a emanet..