Tugceanne Merhaba hanımlar Bebegime demir takviyesine baslayacagim ama saglik ocaginin verdigi icerisinde paraben dolu olan ilaci kullanmak istemiyorm. Myiron ve bestiron arasinda kaldim. Kullananlardan yorum bekliyorum. Doktora danisarak almak isterdim ama su sıralar malum hastaneler riskli.
Deletedmom276 Tugceanne doktorumuz bize Bestiron yazmıştı, diğerinin içeriğini bilmiyorum,4.aydan beri kullanıyoruz dişlerde leke yada kabızlık gibi sorunlar yaşamadık, içeriği de sağlık ocağının verdiğine nazaran en doğalı.