Biz de 8 günlük olduk sütüm kaçar diye aglamamaya çalışıyorum ..herşeye aglayasim geliyor herşeye bı acıma hissi ..dua aile desteği şükür ki varlar .. dikislerim acıyor bir de..hamilelik öncesi panik bozukluk sorunum vardı ilacımı alamıyorum doğum doktorum psikiyatriste git hemen dedi gidicem bu hafta olumlu telkin ver kendine dedi sürekli .. Allah yardımcımız olsun çabucak 40 mız çıksın inşallah