elmalikurabiye Meteninannesii yok yaaa iyice cigrindan cikiyor. Nemede uyuyordu meme almayi birakinca kucakta oturdugum yerde uyumaya baslamisti. Sonra hafif sallanmalar derken derken suan halay cekiyorum resmen….
elmalikurabiye balannesi_ bugun yanina bile yatmadim. Once ayakta salladim istemedi. Kucagima aldim yine agladi falan. Nasil olsa agliyor yerine koyayim dedim hop dondu ve uyudu. Tam cozemiyorum ki derdi ne ne zamam ne istiyor
Ygtbrk elmalikurabiye ben ayakta sallıyorum çok yorucu oluyo kucağınızdan bi farkı kalmaz ben uyumayınca pusete koyuyorum bide araba sesi açıp uyutuyorum bir nebze daha kolay inş uyku eğitimi vericem gerçekten bende bitik durumdayım
elmalikurabiye Ygtbrk inanin kucakta hoplarken sallayarak uyutmak ayakta uyutmaya gore cok cok daha zor… Ayakta uyusa keske diyecegim aklima gelmezdi ama diyorum…