Kızlar tam 1 haftadır baş dönmem vardı ama adete daha 1 hafta vardı diye pek umursamadm adetm gecikmedigi için
Bu aralarda oruçluyuz diye başım dönüyor diye düşündüm ama iftari yaptık bitti ben hâlâ kendime gelemedim çok kötü başım dönüyordu diye hemen gittim test yaptım 2 dakika sonra 2.çizgi silik çıktı ama belli oluyordu silik olsa da ..
tabi ben bi ağladım hıçkıra hıçkıra
Hiç beklemiyordum
Her neyse bi süre sonra teste baktım ve çizgi kaybolmuş
Kafayı mi yedim diye düşünmeye başladım eşim de tutturmuş yanlış görmüşsün diye ama çok çok net silik çizgi vardı bugün regl olmam gerekiyordu ama olmadım daha🙄
Böyle bi durumu yaşayan oldu hiç
Ben daha önce, testteki ikinci çizginin kaybolmasını yaşamıştım ve hamileydm düşük yaptım
Sadece merak ediyorum böyle bi durumu benim gibi yaşayan oldu mu diye ..2 gün sonra hastaneye gideceğim inşaallah varsa iğne kullanacağım da😊