YagmurBegum ben bir hafta sonrasında gitmiştim alttan muayne atti rahimağızına baktı bende dikişim acıyacak diye çok korlmuştum ama hiç acımadı sadece bi dikişin düşmüş dedi onu alırken acıdı ve ultrasonla baktı birşeyler gördü ilaç verdi diğer hafta gittiğimde sadece ultrasonla baktı. Sizde ihmal etmeyin bence gidin önemli buda sonuçta içerde birşeyşer kaldıysa sonrasında sıkıntı