Merhaba güzel annelerimiz. Benim oğlum 4 ay 23 günlük belirli bir uyku saatlerimiz var ama uyuyamama sorunumuz var. Sürekli ağlıyor sürekli uyanıyor ve elini tutmamı istiyor. Geceleri kaç defa kalktığımı sayamıyorum artık. Uyku arkadaşı denedim yine olmuyor. Nasıl bu durumdan vazgeçirebilirim. Bir de iki üç güne bir kaka yapıyor daha önce her gün yapardı bu da normal mı acaba? Tecrübelerinize dayanarak sizden yardım istemekteyim 🤷🏼♀️😊