gozdeteacher Kızlar Calpol vb ateş düşürücülerin açıldıktan sonra belli bi kullanım süresi var mı? 2 ay önce açmıştım şurubu, sadece 3 kez kullandım. Haftaya 4.ay aşısı var, hala kullanabilirim değil mi? Serin yerde duruyor sürekli.
Busra67 gozdeteacher ben acildiktan sonra 1 ay diye biliyorum.aynen bende 2 3 kez kullanip atmak zorunda kaldim
gozdeteacher Efy Ben de kararsız kaldım, kendimize kullandığımız ilaçlarda da sonuçta bı sıkıntı olmuyor. Ama konu bebek olunca bi düşündüm 🙈