İyi akşamlar kızlar oğlumun emziği kayboldu eşimden emzik almasını istedim oda almış ama 6 18 demıstım +18 ay almış ama haliyle coo büyük ve oğlum çok küçük olduğu için ememedi acaba çocuğu 4 5 6 aylık olup da böyle büyük emzik kullanan varmı yani ben bu emziği 5 6 aylıkken versem çocuğum emebilir mi 🥰