Bebeğim su an 6 aylık olacak 7250 kilosu kullanıyorum ama destekli tutmam gerekiyor yoksa omuzum çok agrıyor serbest bıraktığım zaman .eşimin omuzu daha geniş olduğundan mıdır nedir o elini kolunu sallaya Şallaya cok rahat kullanıyor . Bebeğim arabada hiç uyumaz kanguruyla çıktığımızda uyuyor içinde