hilalim35 Arkadaşlar 1 aylık bebeğim var bebelac ultikonfor mama veriyorum ve çok ağlıyor anne sütü içtiğinde hemen gazını çıkarırken mama içtiğinde hemen gazını çıkarmıyor. Ayrıca 30 ml veriyorum yetmiyor siz ne kadar veriyorsunuz