Benim bebeğim 11 aylık şuanda.ben 7 aylıktan beri Azıcık salça tuz veriyorum kimseyi dinlemiyorum. çünkü doktorum bana senin yiyemediğin şeyleri verme dedi. İyikide öyle yapmışım şimdi çok şükür emmesede 3 ana öğün yemek 2de ara öğün yiyor bide mama veriyorum.örneğin; brokoli, soğan,pirinç,havuç,patatesi haşlıyorum.Tereyağını eritip un katıp kavuruyoum biraz tuz atıyorum çorbaya ekliyorum efsane oluyor.tatsız tutsuz olduğu için yemiyo olabilirler.