Yavuzselimm Bebeğim 10 aylık sağlık ocağı doktoru sipraktin yazdı. Uykusuzluğu ve alerjisi olduğu için. Sabah verdim öksürdü baya içtikten sonra. Akşam verdim boğulacak gibi oldu durmadan öğürdü ve kustu. Bu şurup hakkında bilgisi olan veya kullanan var mı?
Prensinannesii06 Yavuzselimm bir bilgim yok canım üstte kalsın ama bana sorarsan sağlık ocağına güvenip verdiği vitaminleri bile kullanma bana kan damlası verdi 4. Aylıkken 2 gün sonra karaciğer enzimleri yükselmiş acillik olduk doktorumuz çok kızdı sağlıkocağında ki hiç bir vitamini ilacı kullanmayın diye
Yavuzselimm Prensinannesii06 Sağlık ocağı doktoruna hiç güvenmiyorum zaten 2 yaş altına kullanılmaz yazıyor doktordur diye biliyordur dedim verdim ama pişman oldum 😔
Prensinannesii06 Yavuzselimm bende durumum yok diye onu kullanayim dedim ama aç kalsaydım da kullanmasaydım benim oğlum 40 günlükken menenjit geçirdi 37.5 ateşi vardı bende araştırdım 37.3 0-3 aylık bebeklerde yüksek ateşmiş ve evde müdahele yapmayı beklemeden acile gidilmesi lazımmış gittim ve menenjit teşhisiyle 10 gün yattık 2. Ay aşısı için gittim sağlıkocağına menenjit geçirdiğini söyledim nasıl anladın dedi ateşlenince götürdüm yeni doğanda 37.3 riskliymiş dedim hadi ya bilmiyordum 38.5 olunca ben ilaç yazıp gönderiyordum dedi şok oldum niye var ki o zaman sağlık ocağı