Canım belli bir süre sonra zaten göğüsler yumuşuyor, bu sütün olmadığı anlamına gelmez ki. Ben kendimden biliyorum, bebeğim 2 ay olmak üzere ve benimde göğüslerim ⅔ haftadır birden yumuşadı ama bebeğim hala emiyor ve kilo alıyor.
Ayrıca sağımla çıkan ml ve bebeğin çıkardığı miktar kesinlikle aynı değildir, ona takılma. Bebeğin çok daha güçlü, rahatlıkla göğüslerindeki bütün sütü boşaltıp doyabilir.
İnstagramda lütfen emzirme.danismanligi hesabını takip et, çok çok faydalı paylaşımları var ❤