Ayseeoknn Kubra_2019 bana kanda bakmadılar acaba kesin teşhis değil mi sadec e gaita da lökosit çıkmış alerji dendi
Ayseeoknn Miray00 bizim kızda da aşırı gaz var memede ve ıkınma mukuslu kaka ve hırıltı umarım.bi an önce atlatırız yüzündeki egzamalaein yogunlugu da azaldı şükür ınslalah artmaz
Ayseeoknn Deletedmom277 süt alerjisi dedi ama 2 hafta et yumurta tavuk süt ve süt ürünleri kek bisküvi tüketme dedi 2 hafta sonunda gaita tahlili olacak dedi ama deri testi yapmadı
Ayseeoknn Miray00imminolojiye gideceğim birde sizce süt ürünleri kullanıp mi gitmem gerek yoksa kullanmadan mi gitmem gerek
Miray00 Ayseeoknn eğer bir alerji durumu varsa bebeginiz’de kullanıp kullanmadan gitmenizin herhang bir artısı olmayacaktır çünkü böyle bir durummsöz konusu ise yapılan tetkiklerin sonucunda çıkacaktır
Kubra_2019 Ayseeoknn kesinlikle akılları erince nasıl idare edeceğim onu düşünüyorum ben hep 😔 inşallah o zaman geçer
Ayseeoknn Kubra_2019 Evet bende düşünüyorum Allah im.kolaylik versin hepimizin bebeğine rabbim Şafi ismiyle Şifa versin inşallah🙏