Ftmsnny Hatice444 doktorların birçoğu işe yaramadığını söylüyor. Satılanların birçoğuda sahte olduğu söyleniyor.
Akasyaa Bizde salyalarımız akıyor diye aldık. Hala akıyor değişen bişey olmadı ama bekliyoruz. Bakalım daha yeni aldık.
Derinsum Hatice444 benim kızım 4 ay 12 günlük yaklaşık iki buçuk aylıkken almıştım bileklik ve kolye olarak bileklik gazi icin çok faydası oldu çok rahatlatti şuan disimiz çıkmadı ama salyamiza çok faydasını gördüm geceleri cikartiyoruz boğulma riski var diye sabahları bazen unutuyorum takmakta salyasi akıyor ama inanır mısınız taktiktan en fazla beş dakika falan sonra salya akıntısı asla olmuyor biz çok memnunuz orijinal almak burda önemli tavsiye ederim sizede
Lna Hatice444 kuzenim kullanıyor çok memnun gözümle gördüm çocuk diş çıkarıyor banamisin demiyor benim bebeğim daha 19 günlük ama ben şimdiden alıp kenarda dursun nolur nolmaz diye
EsraToprak Lna nerden aldiniz acaba, bende arastiriorum da guvenilir ve orjinal sayfa bulamadim acikcasi.Guvenemedim yani, 2 disimiz cikti ama bu aralar yine basladik huysuzluga ve bitmek bilmeyen salyalarimiz🤧
Esmaozenn Hatice444 bende kızım için almak istiyorum sahtelerinden nasıl ayırt edilir bilmiyorum bilen varsa yazabilir mi? Birde nerden aldığınızı da yazarsanız emin olduğum biyerden almak istiyorum
btlbtl Hatice444 bende niyetlendim ama drlar onermiyor aylardir deli gibi akan salyalar bicak gibi kesildi kolyeyi alsaydim kolye gecirdi sanicaktim belkide 🤗
AycanHilal Hatice444 kullanıyorum ve salya akıntımızı neredeyse kestiğini söyleyebilirim kesinlikle tavsiye ediyorum.alırken gerçek olup olmadığını ve kehribarın kalitesine bakın. 2-3 ayda bir kere kehribarın çıkartılıp bir gün toprakta gömülü kalıp sonra takılması gerektiğini söyledi aldığım yer.
Zeyyy Evde orjinal kehribar tesbih var onu ayağına hal hal olarak taksam etkisi olur mu acaba yoksa tesbihi bozmayacağım 😄 bileklik alırım siteden de ama evde varken almak istemedim açıkçası bide orjinal olduğunu biliyorum ya