Merhaba 14. Ayında bir bebeğim var ek gıda sürecinde sorun yaşamadık ama son 2 aydır resmen anamdan emdigim süt burdnumdan geldi .çok inat sürekli ağlayan her istediğini bağırarak ağlayarak yaptırmaya çalışan bir bebeğim var özellikle yemek yedirirken çok büyük sıkıntı yaşıyorum önüne koyuyorum eline çatal kaşık oynuyor yiyor biraz bende veriyorum arada ama yok sürekli kendi dediği olacak evet bend bazen ısrarcı tahammülsüz kızgın olabiliyorum ama sonuçta robot değilim evet böyle yapmam yalnis ama sürekli oyunla dikkatini başka yöne çekerek kitapla buzdolabı süsü ile çekerek yedirmeye calsiyorum bugün sadece kahvaltıyı güzel yapto sonra yok az biseh yedi akşam yemeği de öyle iki kaşık zor verdim anne sütü almıyor mama iciyor onu da günde 3 kere bana bir yol gösterin lütfen