sapling Anneler iyi akşamlar. Görümcem bebeğimin gaz sancısı için gece çayı önerdi ama bu çay gaz sancısına mı iyi geliyor yoksa bebeği mi uyutuyor anlamadım 32 günlük bebeğim gece uyuması güzel çünkü kararsız kaldım
Susamm sapling bence onun yerine siz kimyon çayı için. Sütünüzle bebeğe geçer zaten. O tip çayların icerisinde şeker var yanılmıyorsam.
gvnkbr sapling bekle gelio gazlı günler 😟daha erken bebeğe iciriliyomu bilmiyorum duydum ama kullanmadım sakinleştirici bitkiler vardır yüksek ihtimal sen iç sütünden geçsin
Blmmss sapling ben bebeğime kullandım 4. Ayına doğru gaz sancısı bitti uykuları düzeldi Bebek çayı zaten bu korkmaniza gerek yok verebilirsiniz
Ema sapling 6. Aydan sonra içiriliyor o çaylar daha çok küçük bebeğiniz 7. Aydan sonra vermeye başladım ben