BabyLinda bizde de değer düşüktü ama gene de sarılık vardı anne sütünden kaynaklı, sıkıntı olmaz dediler iki ay kadar sürdü gercekten de çocuğumun ten rengi hafif Sarı seyretti ama ikinci aydan sonra ten rengi de tamamen duzeldi, çünkü hastalandım ve sütüm kesildi ilaçlardan anne sütü gidince sarılık da gitti, yani demem o ki eğer anne sütü sarılığı dedilerse gercekten korkacak bir şey yok, bol bol emzirmeye devam edin, evet insan tedirgin oluyo sizi yaşayan biri olarak çok iyi anlıyorum , korkmayın lütfen geçecek 🤗