Nurbeyaz Bugün 2. Ay aşısını yaptık öğleden beri baygın yatıyor emziriyorum 2 dk emip tekrar uyuyor bir sorun mu var acaba niye böyle oldu
Sevilayy_1 Nurbeyaz üstünü çıkartın bakalım tepki veriyor mu bebeğiniz 2 aylık bebek uyur genelde ama dün uyuyormuydu böyle
[silindi] Nurbeyaz Benim bebegimde öyle oldu sürekli uyku hali vardı ama ertesi güne düzeldi normalmiş bu durumlar
Deletedmom136 Benim kızım da 1 yaş aşısında öyle olmuştu uyandırıp yüzünü yıkadım filan ancak kendine geldi
Nurbeyaz Calpol vermedim ateşi yok gibi ilk defa böyle oldu normalde yatmayı sevmeyen bir bebek aşıdan sonra hemen uyudu emmek için can atardı emziriyorum 2 dk emip tekrar uyuyor korkmaya başladım
Nurbeyaz Deletedmom280 cidden mi :( ateşi olsa uyanır ağlar mı acaba uykum var uyuyamadım bir türlü başında bekliyorum