Sumre0681_ Kızlar merhaba kızım 8 aylık buradaki öneriler ve doktorumun tavsiyesiyle kan damlası aldık sidefer Kutudan bi sıvı içeren şişe bi paket toz bide aparatı çıktı. Üzerinde 4-10 yaş arası yazıyor doğru mu aldık acaba ? Sidefer kullanan var mı?
Sumre0681_ Hn-123 bizde ferrum kullanıyorduk paraben içerdiği için değiştirdik bakalım inşallah iyi gelir bize
Mrs_Mert Sumre0681_ Biz de kullanıyoruz. Sağlık ocağının verdiği kabız yaptı doktorumuz sidefer önerdi birkaç aydır kullanıyoruz prospektüste öyle yazıyo doğru almışsınız bi yanlışlık yok ayrıca bize bi yan etki de yapmadı 🌻
Sumre0681_ Mrs_Mert ayy çok teşekkür ediyorum içim rahatladı şuan, şu dönemde değişimle uğraşmak çok zor olcaktı
Ela41 Sumre0681_ sıdefer degıl ama ocen kullanıyorum ondada 4 yas yazıyo kızım 9 aylık eczacıya sordugumuzda saglık bakanlıgı onaylı kullanın sıkıntı olmaz demıstı