Canım benim bende dün öğlen 12 doğum yaptım normal doğum.. bebeğimi getirdiler kucağıma memeyi tutmadı cok zorlandı sonra biz bakalım diye götürdüler 3 saat sonra doktor geldi yaş akciğer var dedi solunum sıkıntısı yaşıyor dedi küveze aldılar dünden beri küvezdeydi bu akşam bana verdiler geri suan normal hiç korkma benim sütüm kesildi üzüntüden sakın üzme kendini sen ve bebeğin çok önemli. Her bebekde olabiliyor sıkma canını. Ben boşuna sıktım sütüm azaldı ama şuan ikimizde iyiyiz