birkuzuhikayesi Kızlar kızıma doktor alerji maması başlattı similac alimentum ama tadı kokusu berbatttt. Aptamilden sonra bu çocuk nasıl içecek bunu bi yardım edin nolur
prenses3509 birkuzuhikayesi bebelacın laktozsuz maması var lf olarak geçiyor tadı diğer mamalara oranla daha iyi diğerleri balık leşi gibi kokuyor gerçekten bizde dün aldık ama içiremedım kızıma onu tavsıye ederım
Koalina birkuzuhikayesi Belli bir süreden sonra kokusuna sizde alışıyorsunuz merak etmeyin eğer bebeğiniz içmiyorsa içine vanilya şurubu katabilirsiniz doktorum önermişti bana
Koalina birkuzuhikayesi birde doktorumuz ne başlattıysa onu kullanım başka mama kullanmayın kafanıza göre
Defnebebekk birkuzuhikayesi ben pekmez ile tatlandırıyorum her mamasına çay kaşığının ucuyla bence önce pekmezle deneyin onu kabul etmezse vanilya deneyin
Ilbilge Konu hakkında bilgim yok ama kötü mamalara burdaki arkadaşlar bişey ekleyerek tat veriyorlardı geçmiş tartışmalarda bir aratın isterseniz
Selin_Sagun birkuzuhikayesi benimde bebeğime vermişti bir hafta kullan içerse gel rapor yazalım dedi bebeğim içine pekmez koysamda içmedi 3 gün sonra tekrar gittim içmediğini söyledim aptamil pregomin as verdi bunu içerse buna yazalım rapor dedi çok şükür severek içti ücretsiz rapor yazdı 3 aylık eğer sizinde bebeğiniz içmiyosa doktora söyleyin