BabyMom35 benim kızımda da vardı doktor farketmişti. Islak mendil pişik kremleri vs kapanmasına yol açabiliyormuş. Eğer kapalı kalırsa enfeksiyon oluyormuş idrar birikip içerde kaldığı için. Biz önce kortizonlu bir krem vermişti onu kullandık açılma olmayınca doktor ufak bir işlem yaparak açtı zaten ince bir zar gibi bisey oluyor. Sonra bana anlatmıştı o bölgeyi nasıl temizlemem gerektiğini kontrol etmemi elimle arada tekrar yapışmasın diye masaj yapacağımı anlattı o zamandan beri biz sorun yaşamadık temizleme pamuğu kullanıyorum ıslak mendil kullanmıyorum