Merhaba arkadaşlar 40 günlük bebeğim var ve geceleri inanılmaz huzursuz oluyor kesinlikle uyumuyor.Bazen 4 de bazen sabahın 9 da uyuyor.Sonra bütün gün sersem oluyor. Uykusuna hicbir çözüm bulamıyorum. Gece uyumadigim için bende gün için de sersem ve sınırli oluyorum. Bebeği böyle olup düzelen var mı. Gerçekten ne zaman uyuyacak diye kara kara düşünüyorum.