Ezoli35 Valla ben bir zamanlar gece gündüz burdaydim. Hamile kaldım postlarindan, aldatıldım postlarindan artık psikolojim bozulmuştu. Sürekli kendimi hamile kalmış gibi hissedip strese giriyordum. Kafayı yemiştim. Uzun zamandır girmiyorum. Uzaklastim ve normale döndüm bir süre uzaklaşın ya da o tür postlara hiç girip bakmayın. Ben artık bakmayı düşünmüyorum mesela. Her çocuk aynı olmaz gelişimleri farklı olur başkalarının çocuklarıyla kiyaslamayin