Cnm bnmde ilk sütüm yoktu bebek emmek istedi süt olmayınca bide bas kısmı olmayınca tutmadı sinirleniyordu aglıyordu mama verdik kasıkla arada biberonla verdik emdi onu emziklede sustu sükür sonra sütüm gelince vermeyi denedim emmedi silikon basla verdim onla emiyor şükür gecede sagıp biberonla veriyorum uyumaya dalarkende emzik veriyorum