Deletedmom318 merhaba o elti benim 🙈🤣 hiç de şansım yoktur aslında bebişimin şansına diyelim 🍀❤️ başka hiç bi yere başvuru yapmamıştım canım. Başvuralı da epeyce oldu gelmeyeceğinden o kadar emindim ki, hiç de açıp kontrol fln etmedim. Bugün çat kapı geldi 🤲🙏🏻