Kızlar bebengim güne 2 kez kaka yapmaya başladı son iki gündür . İki kakasida ishal gibi sarı ve sulu bu normal mi bebeğimin keyfi yerinde bir rahatsızligi görünmüyor . Doktora da soramiyorum . Bu durum nedir . Yaptığı zaman kakasını bezden taşıyor ve sulu sarı