mujganavdn Arkadaşlar merhaba 10 aylık oğlumun üst ön dişler tam çıkmadan üst azı dişinin kabardığını farkettim doktor da bir şey demedi. Çok ateşli iki gündür başına gelen duyan bilen var mı? Yardımcı olur musunuz 🙏🏻
Deren_Lina_20 mujganavdn Merhaba benim kızım dört aylıktı onun da hiç bir dişi çıkmadan azı dişi patlamış gibiydi ben diş doktoruna götürdüm İsterseniz siz de bi götürün
mujganavdn Deren_Lina_20 şu dönemde tamamen izole olduk ve burda pek çok diş doktoru hasta bakmıyor 😞. Size bir şey söylemişmiydi diş doktoru tavsiye falan. Ya da normal miymiş sırasız çıkması.
Deren_Lina_20 mujganavdn Haklısınız evet bu durumda zaten götürseniz de bakmazlar benim olduğum yerde evet vardı diş doktoru eğer gitmemiş olursa çekilecek demişti ama kendiliğinden kayboldu ve çekişmeye gerek kalmadı damak yapısını bozar demişti doktor
mujganavdn Deren_Lina_20 😧 çocuk doktoruna sordum sıradı önemli değil dedi patlamış elimle hissediyorum tırtıklarını. Salgın biterse inşallah hemen gitmek lazım. Teşekkürler 😊