Dün 1 yas aşısı vuruldu oğlum açılmadan gittim ilk biz olalım diye öyle de oldu aşı vurulurken beni bile almadılar diger hemsire tuttu oğlumu ben kapıdan baktım. Zaten fazla sürmüyor kilosunu ölçüp aşısını vurdu hemen çıktık 10 dk anca sürüyor her aksam dezenfekte ediyolarmis zaten erkenden gitmekte fayda var 😊