Asceyay Bebeğim anne sütü aldığı halde bağırsak enfeksiyonu olduğunu öğrendim bugün iğne vurdular birtane yarın tekrar baKcak doktorumuz ve ateşi halen y0ksek benim gibi durum yaşayan anneler var mı?
Mavis89 Asceyay çok geçmiş olsun inşallah bir an önce toparlar ateş ile farkettiniz sanırım başka bir şikayetiniz var mıydı
nursocum Asceyay benim bebeğimde koyu yeşil ve mukusluydu kakası şimdi rengi düzeldi ama tanecikler var kakada korkudan götüremiyorum ama bu post bende ampül yaktı yani şimdi acaba benimkide mi ateş hissetmedim ben ama
Asceyay Mavis89 Yok canım birden ateşlendi 37 derece sonra sabaha kadar devan etti ateş nöbetleri başkada bir belirti yok çok saolun allah razı olsun