Kızlar bebegim 2 gün sonra 4 ayı bitirip 5 e girecek yeni gazdan kurtulduk çok şükür ama bi kaç gündür eli sürekli agzında salyaları akıyor bunlar önemli değilde sürekli huzursuz, sürekli kucak istiyor gezmek istiyor kollarım kopuyor gezdirecem diye. Eline ne geçerse ağzına sokuyor düşünce basıyor çıglıgı benim elimi bile agzına götürüyor. Hamakta yatmıyor beşikte yatmıyor bebek arabasına koyuyorum durmuyor ☹️☹️
Ne oldu bu çocuga gazdan kurtulayım hepsi geçecek diyordum gene başa döndük galiba 🙄 uzun oldu kusura bakmayın ama ne yapabilirim eger dişten kaynaklıysa en azından Bi nebze rahatlatmak için?