Merhaba arkadaşlar kızım 1 buçuk yaşında emiyoruz.. Çok iştahlı bir kızım yok ek gıdayq geçişte sadece çorba içiyorduk şimdi hiç birşey yemiyoruz sadece su ve anne sütü ağzına hiçbirşey almıyor koymuyor günden güne zayıflıyor şu salgında memeyi bıraktırsam ayrı dert bıraktırmasam yemiyor yemek yemesi için napabilirim aynı durumda olan annelerimiz varmı napmamız gerekiyor gercekten çok üzülüyorum :( sadece anne sütüyle gün geçermi hiç🍼