Ddd00 Bebeğim 26 günlük bugün doktor kontrolünde kuyruk sokumunun üstünde sakral Gamze olduğunu söyledi doktor kıllanma var orda bide, doktor takip edelim bir sorun olmaz dedi ama ister istemez endişe duyuyoruz böyle bir durumla karşılaşan oldumu
Anneoluncaanladim Bizim de var, dogum yaptigim hastanede soylediler ilk gun. Spinal ultrason muydu mr miydi bakmışlardı, endişe edilecek bir sey yokmuş. Bizde de kıllanma vardı, bugün baktim dokulmusler, açıklık da kapanmis gibiydi, küçülmüş iyice. 4 ayı bitirdik biz 😊
Ddd00 Anneoluncaanladim inşallah ya geçer internetde yorumlar farklı farklı olunca insan endişe ediyor 😊
Fdmbyktrn Aynı durumlar bizde de vardı . 5 günlükken doktorumuz sorun oluşturacak birşey olmadığını, kalça çıkığı ultrasonundan sonra da zaten bir sorun yoksa kafamızın rahat olması gerektiğini söyledi. Kalça çıkığı sonucumuzdan sonra rahat olmamızı ve geçeceğini söyledi. Gerçekten de geçti o gamze. Fakat kıllanma duruyo🙄 3,5 aylığız. Umarım dökülür. 🙏🏼
Bisaniye Ddd00 amin canım ben doktor sıkıntı yok diyince araştırmadım ne yalan söyleyim. İnternet bakınca ayarlarıyla oynanıyo insanın
Ddd00 Bisaniye aynen valla internet insanı kötü yapıyor aslında bazı şeyleri akışına bırakmak lazım annelik işte dayanamıyoruz 😊
Zeynepsule Ddd00 nasıl yani ben 27 yaşındayım bende de var kutruk sokumunun üstünde gamze gibi iki tane çöküklük hiçbir sıkıntı yaşamadım ne gibi sorun oluyomuşki
Ozlemberkay Kizlar oglum 3 gnluktu kalca ultrasonu yptik kulak testide yptik sidmi 3 aylik cok erknmi yptim yine yapmalimiyim