Fatmaikram bebeğin gazı oluyor mu benim ki de bu şekilde çünkü doktor ya çok gazı vardır dedi ,yada memeyi sürekli emmiyor yalancı meme yerine kullanıyor dedi,uyuyakalıyor emerken çekmek istediğin de yine uyanıyordu ağzından çok zor çıkarıyordum ben çıkarttığım an ağlama başlıyordu,herkes için doğru değil ama emzik kullanmaya alıştırabilşrsin dedi ve öyle yaptım iki gündür rahatım yoksa sürekli emiyordu çok yorucu oluyor