Deletedmom298 Batimoms valla benim annem babam abim kocam kızım A pozitif ben 0 pozitif 😂😂😂 evlatlik gibiyim
AreninAnnesi7301 Batimoms Bizde de ben 0 negatif eşim A pozitif o da A pozitif oldu canım babanın kanını almış dediler
Mommy_ Batimoms Olabilir çekinik genlerinizde vardır. Bebeğinize o genler geçmiştir. Şu an oğlumu uyutmuyor olsam Mendelin çaprazlamasına göre yazar atardım şuraya 😂
Hilalctn08 Batimoms benımde annem babam pozıtıf hatta kardeslerım bıle pozıtıf sadece benım kan grubum negatif. Arastrmıstm ve doktorda soyledı ıkı pozıtıf ten bir negatif bebek dogabılır gayet normal demıstı
Batimoms Derosss canim benim annem babam da 0+ biz 4 kardes hepimiz 0+ olduk da. Oglan nasil 0- oldu anlamadim
Batimoms Yserap bana doktor cok zor bir ihtimal ile alt gruplara kaymis dedi. Normal sartlarda ben notr baba b++ ise b+olma olasiligi daha yuksekken bir de cok nadir bulunan bir kan grubu oldu. Neyse bir baskasina derman olur diye kendimi teselli ediyorum. Sizin de a-nasil oldu cok enteresan
Deletedmom318 Deletedmom298 Kan Grubu carprazlaması var. A0 x A0 diye buna göre %50 A grubu %50 0 kan grubu olması normal 😊
Batimoms AreninAnnesi7301 ben de babasi gibi b+ bekliyordum 0 zaten notr de 0- sasrdim dogrusu. Hatta doktor soylemisti dogumdan sonra ben anlamadim 2 3 gun sonra hastaneyi tekrar aradim emin olamadim. Ustune birde oglum anne bebek kan uyusmaligindan sarilik oldu neyse atlatti simdi 8 aylik da hala kafama takiliyor.
AreninAnnesi7301 Batimoms Biz de korktuk ama bsy çıkmadı sarılık fln kvalidem bu çocuk sarariyo deyip durdu sinir etti ama çıkmadı 😏
Deletedmom318 Batimoms Sizin konunuza gelirsekte - + olayı Rh antikoru ve Rh antijenine bağlı Genotikte Rh RR ise antijen var antikor yok Er ise antijen var antikor yok demek Normal şartlarda plasentada anne kanı ile çocuğun kanı birbirine karışmaz. Ancak hamileliğin ilerleyen dönemlerinde meydana gelen çatlamalardan dolayı fetüsten anneye Rh antijeni geçer. Bu olay doğum sırasında da oluşabilir. Annenin kanında Rh proteinine karşı Rh antikoru oluşturulur. Bu şekilde bir durum oluşmuş olabilir
Batimoms Ocakhaziran evet evet tam sormak istedigim bu 0- nasil oldu. Doktor cok alt gruplara kaymis dedi. Nasil oluyorsa o kayma? Yani sastim kaldim o gun hastanede 0 - diyince.
Kayracim Batimoms annem 0(+) babam 0(-) biz dört kardeşiz ikimiz B(+) ikimiz de A(+)🤣🤣🤣 kanın alt alt gruplarının denk gelebileceğini söylüyordu hocalarımız ama çok ilginç dimi ☺️ sizinde öyledir büyük ihtimal
Batimoms Kayracim bana da oyle dedi. Cok alt gruba kaymis normalde b+ olmasi beklenirdi ama 0- olmus dedi. Kendisi de sasirdi.
Deletedmom196 Kayracim hem anne hemde babanın 0 olduğu durumlarda çocuklar A veya B grubunda olması imkansızdır. Siz yanlış biliyor olabilir mısınız acaba
Deletedmom196 Batimoms olabilir alt grupta çekinik negatif geniniz olduğu için bebeğinize o geçmiş. Sadece olma ihtimali düşük
Dali05 Demekki esinizden 0 kan grubunu almis.Rh + demek Dd antijeninden olusur. D ise + ,d ise -tir.Rh - olmasi icin dd antijenin olmasi lazim.Söylediginiz kan grubuna göre bebeginizin %25 negatif olma ihtimali var ve olmus.Saglikla büyütün