MssKrks Kızlar emzirme sürecinde atlet mi sütyen mi tercih ettiniz ? Malum mağazalar kapalı 🥺 internetten sipariş vereceğim kullanıp memnun kaldığınız markalar nelerdir??
Burcu_Erdogan MssKrks her ikisi de bence. Evde emzirme atleti rahat oluyor ve hafif toparlıyor, dışarda sütyen. Atlette Malabadi markasını sütyende suwen tavsiye ederim.
Ebruli101 MssKrks canım aynı şekilde civilden iki tane sudyen aldım hiç kullanışlı değil , mağazadan pier Cardin atlet aldm çok kullanışlı hiç bozulmadi da süngerli içi atlet al kesinlikle
Badevehande Aldım civilden ama hiç kullanmadım rahat edemedim zaten herşeyin önü açık kullanıyorum sık sık üst değiştiğim için
Beyzanurlina MssKrks saldım hiç bısey takmıyom🤣 gögüslerın sıkması süt akışını engellıyomuş saldım hiç bısey takmıyom🤣
birkurabiyeannesi MssKrks ben bir tane baby me almıştım ebebekten keşke bir kaç tane alsaymisim ,çok memnun kaldım ,şimdi yarım atlet şeklinde kullanıyorum degistirmelik iyi oluyor ,yaz da geliyor artık t-shirt altı yarım atlet olur muhtemelen
_Zeynep_bebek MssKrks bende aldım canım ama sadece sudyeni kullandım oda bir yere gıdrrken evde normal kullandım
MihraKus Penti emzirme atleti almıştım çokta memnunum sütyene gerek kalmıyor bidaha ama çoğu zaman dışarı da çıksam takmıyorum valla yaşasın özgürlük 🗽
Gdogru MssKrks evdeysem sütyeni takıyorum dışarı çıkıp emzirmek zorunda kalcaksam atleti giyiyorum kaldırdığında tenin gözükmez
1anne1yavru MssKrks ben ikisini de aldım sadece atlet leri kullanıyorum sütyen kullanışlı değil bence
Hosgeldiannelik MssKrks suwen emzirme atleti alın kesinlikle ben 4 tane aldım hep onlarlayım. Penti ve suwen den sütyen de aldım ama rahat olmuyor açması. Atletin içine göğüs pedi koyuyorum dışarda da takıyorum
Burcu_Erdogan Serenty 😀 suwenin emzirme atleti var ben de ama Malabadi ninkini daha çok beğendim çünkü göğüslerin arasına da kumaş denk geliyor terletmiyor, Malabadinin sütyenine ise denk gelmemiştim bir bakayım 😀
Serenty Burcu_Erdogan hım o da mantıklı terim üstümde kalınca hep usituyorum.ben de atlete bakayım 😁 sütyeni güzel aslında kabı biraz büyük benim için .içinde tel yok ama varmış gibi güzel duruyor