Genel olarak emziriyorum gündüz belirli saatlerde sütüm yetmiyor takviye olarak 30 cc mama da veriyorum ve gece de aynı şekil 12 den önce sütüm onu yatırmaya yetmiyor o da uyumuyor diye aynı şekil bu sefer de 40 cc veriyorum 1 olmak üzereyiz bu şekilde yeter mi sizce? Çok aşırı gaz sorunumuz var bitmek bilmiyor uyumuyor bu kadar şey yapmama rağmen hala aynıyız 😶 siz bu zamanlarda neler yaptınız emzirdiğiniz zaman ve mama verdiğiniz zaman benim verdiğim az yada çok mu nasıl buldunuz ?