Bana hic demedi ki birsey dr pansuman vs peçete de hani terlemeyeyim mikrop kapmasın dedi aslında zorlamadım hic ya dün ayağım kaydı yer popo uzerindustum saat akşam 6 gibi snra hic kanama vs olmadı bu sabah 8 de peçete değiştirdim uyudum eşim 9 da ise giderken peçete bakayim dedim
Baktim kan sızmış boyle sarılı kırmızlı idi snra eşime baktrdim hani acıkma vs olsa illa gorulr diye açılma YÖK drdi ama aklıma takıldı orda küçük bir yer sızlıyor cnku dr da öğleden snra gelsin demis ama cok korkuyorum ya