Kubra01wi Gamzem12_y evet 27 Ocak hamileliğimin başından beri doğum tarihi 27 Ocak olarak görünüyordu ben de bu yaklaşık bi tarih falan diye düşünüyordum ama tam 27 ocakta sancım başladı ve bebesim doğdu 😀🥰
Gamzem12_y Kubra01wi benim de son adet 22 nisandı doğum da 27 ocak bekledik sancm 27 de geldi ama bebegm 28 de doğdu 😀😀😀
Gamzem12_y Kubra01wi aynen öyle ben aslnda erken gelsin istedim dayanamyordum ama brni hiç dinlemedi paşa kendi keyfine göre geldi