Herkese merhaba 1 ay 24 günlük bebeğim var. 20 günde 3 kez mastit oldum ikisinde doktor antibiyotik verdi bu kez gene oldu 10 tane igne ve antibiyotik verdi buda geçirmezse ameliyat olabilirsin dedi . Bebegim emmeyi reddediyor ucu dogdugu gunden beri catlak ve sertlestigi icin Şimdi benim sorum şu ilaçlarımı kullanırken emme yada sagma yapmazsam sütüm kesilirmi annem sagmaz yada vermezsem kendiliğinden geri gidebileceğini söylüyor bense arada kaldım emzirmek benim için çok acı veriyor artık